KATEGORİLER

30 Ağustos 2016 Salı

YARINA HAZIRLIK


13/08/2016 Cumartesi, Tire



Sabah telefonumun sesi ile uyandım. Hüseyin kapıya gelmiş ama kapı kilitli olduğu için içeri giremiyor. Derhal anahtarı alıp kapıya koşuyorum. Kilidi açıp içeri alıyorum. Hüseyin yaylanın ve Taş Ev’in ilk elemanı. Kaplan Köyünde yaşıyor.

Önce Taş Ev’in salonunun temizliğiyle girişiyor işe. Ben de kahvaltı hazırlığına başlıyorum. Hep birlikte oturduk dışarıdaki masalardan birine. Hüseyin önce nazlansa da katıldı aramıza.

İki genç kadın arabayla giriyorlar içeri. Açık olup olmadığımızı soruyorlar. Kapıyı açık bırakmıştım. Onlar da girmişler içeri. Yarın çalışmaya başlayacağımızı söylüyorum. Teşekkür edip dönmeye hazırlanırken arzu ederlerse yerimizi gezebileceklerini söylüyorum. Sevinerek kabul ediyorlar. Arabadan indiklerinde birinin hamile olduğunu fark ediyorum.

Verandadan başlıyoruz. Bayılıyorlar. Üst kata çıkarıp salonu gösteriyorum. Hamile olan veranda da kalmayı tercih ediyor. Bugün rüzgâr güzel esiyor. Yukarının manzarası aşağıdan güzel. Kızım misafirlere birer Türk kahvesi ikram ediyor. Organize Sanayide çalışıyorlarmış. Tam kalkmaya hazırlanırken meşrubat dolabını getiriyorlar.

Dolabın meşrubat şişeleriyle dolduruluşu epey zaman aldı. Kızımla birlikte şehre iniyoruz. Demir kapıyı kapatıyorum. Her gün eksik bir şeyler çıkıyor.

Akşamüzeri Yücel Usta geliyor. Çay ocağı üzerindeki davlumbazı, hidrofor ve tüpler için dolapların montajını yapıyor. Davlumbazın üzerinde boru bağlantısı için dirsek almayı unutmuş. Yarın yine gelmek üzere ayrılıyor.

Yarından itibaren artık misafir kabul etmeye başlıyoruz. Akşamdan hazırlıklar yapıldı. Yarını bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder