KATEGORİLER

19 Aralık 2015 Cumartesi

Sana gönül verdim diye S.KAZANTZİDİS...(Sana Gönül Verdim Diye)..CATHERINE DENEUVE...

Bazen bir şarkı ezgisine takılır hayallere dalarım. Dönüp baktığımda yaşadığımız uzun yıllar dökülür birden önüme. Bu şarkıyı ilk kez Sezen Cumhur Önal'ın sözleriyle Berkant'tan dinlemiş ve belleğimizde derin izler bırakmıştı. Meğerse bestesi S.Kazantzidis'e ait bu güzel parça yunanca sözlerle çalınıp söylenir imiş de biz bestenin de Berkant'a ait olduğunu sanırmışız. Sadece bu mu Ege Denizini çevreleyen bütün topraklar Türk ve Yunan kültürlerinin kaynaştırıyor. Diğer taraftan 1 Ekim 2012'de kaybettiğimiz Berkant, babasının aynı kurumdaki görevi nedeniyle Hasanoğlan Köy Enstitüsünde başlıyor tahsil hayatına...

S.KAZANTZİDİS...(Sana Gönül Verdim Diye)..CATHERINE DENEUVE...
BİZ BU ŞARKIYI İLK KEZ BERKANT'IN HARİKA YORUMUYLA SEZEN CUMHUR ÖNAL'IN YAZDIĞI SÖZLERLE ''SANA GÖNÜL VERDİM DİYE''ADIYLA DİNLEMİŞ VE ÇOK SEVMİŞTİK...ŞİMDİ BU GÜZEL ŞARKIYI TEK BAŞINA EDEBİYATIN CATHERİNE DENEUVE GÖRÜNTÜLERİYLE HAZIRLADIĞI KLİPLE BİRLİKTE İZLEYİN...ŞARKIYI ORJİNAL ŞEKLİYLE STELİOS KAZANTZİDİS SESLENDİRİYOR... Sana gönül verdim diye, Bilmem neden düştüm dile, Katlandım her derdine, Hasret kaldım gülmeye. Sana gönül verdim diye, Herkes kıskandı niye, Düştük sonunda bu hale, Yarab acı bizlere. Yeter artık sensizliğe, Nerden çıktım gurbete, Muhtacım bir teselliye, Ses ver artık kalbime, Aşkım nerde, nerde...
Posted by Tek Başına Edebiyat on 7 Şubat 2014 Cuma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder